15 september 2014

L’Oréal Paris Official Trendsetter

Jeg har deltaget i L'oreal konkurrence om at blive L’Oréal Paris Official Trendsetter.
Der er 4 indledende runder hvor man på sin blog skal skrive om et bestemt emne/tema, 25 går videre fra hver af disse runder og ud af de i alt 100 er der så 10 der går videre.

De første 100 der går videre får tilsendt et beauty kit fra L'oreal som de skal bruge i en makeup video, de 10 blogger der får flest stemmer går så videre og skal konkurrere om første pladsen.

Det var min søster der opdagede den og forslog at jeg deltog og selvom jeg først tænkte at der ikke var nogen grund til det da jeg nok alligevel ikke havde en chance, deltog jeg alligevel og jeg er utroligt nok gået videre.

Håber at i vil hjælpe mig og gå ind og stemme på min video når jeg får den lavet, det ville være så fantastik at komme endnu længere i konkurrencen.

Skal nok holde jer opdateret om hvornår der er mulighed for at gå ind og stemme.


2 kommentarer:

Leave a note