22 februar 2016

Velkommen på børneværelset

En af de ting der optager min tid ret meget, her i min barsel, er boligindretning.
Det er nok fordi jeg bruger så meget tid i lejligheden, som jeg nu engang gør. Jeg har utroligt mange ideer og projekter jeg gerne vil i gang med og jeg glæder mig til at blive færdig (hvis man da nogensinde bliver det).

Selvom min lille Clara stadig har sin faste plads, ved siden af mig på mit soveværelse og faktisk slet ikke har noget at bruge sit eget værelse til endnu, så er det nok stadig der jeg lægge det meste af min fokus og er konstant på udkig efter nye lækkere ting til at putte der ind.



Der mangler stadig en del ting der ind til og jeg har nogle fine ting i kikkerten, som jeg viser frem i et senere indlæg.
Jeg er selv blevet rigtigt glad for hvordan det ser ud, indtil vidre også selvom der er et stykke vej endnu, før hun skal flytte der ind.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note