29 maj 2013

A bright person can always think of something better to do than housework

Dagen i dag har været stille og rolig.
Min far spurgte mig i går om jeg ikke ville vær sød at lave en kage, til hans bror der har fødselsdag i dag.
Så jeg gik naturligvis igang med at lave en fin chokolade lagkag og bage en potion boller med det samme jeg hoppede ud af sengen, så det hele kunne være klar til min far fik fri, hvor han ville hente det inden han tog videre.






Derefter gik jeg i krig med at prøve at få mit lille soveværelse til at se en smule mere presentabet ud, hvilket var letter sagt end gjort, da jeg desværre er imponerende god til at rode og bare smide mine ting hvor jeg lige kommer til(en frygtelig vane jeg desperart prøver at aflive), i samme andledning fik jeg endelig sat mit myggenet op, og her er  faktisk blevet ganske hyggeligt, hvis jeg selv skal sige det.


Så nu vil jeg med god samvittighed sætte mig godt til rette og se et par afsnit mere af Classic Who.
Det er godt jeg har noget at se, nu hvor man skal vente en helt uge ekstra på GOT,(Spoiler alert for folk der ikke har læst bøgerne) men jeg frygter lidt at ''The red wedding'' snart komme og hvis det er tilfældet, kan jeg godt udskyde at se det et par dage mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note