31 maj 2013

Animal rescue

Det er vist ingen hemmelighed at jeg har en stor svaghed for dyr.

I dag på min gå tur fandt jeg en halv stor fugle unge liggende på vejen, troede først at den lille stakkel var død, men så at den kæmpede for at komme op da vi kom tættere på og virkede meget utilfreds med vores tilstedeværelse, vi hjalp den i første omgang op at stå og den hoppede derefter forsigt ind i det høje græs og gemte sig.

Men da vi kom tilbage en times tid efter havde den i gen fået forvildet sig ud på vejen og lå igen med benene i vejret, denne gang gjorde den ingen modstand da vi kom tæt på den, og jeg besluttede mig for at tage den med mig hjem, hvor den nu er blevet fodret og ligger trygt.

Har lige kigget til den og den ligger og sover, håber den kommer i gennem natten og får vundet lidt af sinde kræfter tilbage igen, så den snart kan blive klar til at blive sluppet fri igen.




God bedring lille ven <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note