31 oktober 2013

Life seems but a quick succession of busy nothings.

Så sidder jeg igen trofast med mine finger plantet på tasterne.
Det var ikke længe jeg kunne holde mig væk, men jeg savner mine små ligegyldige skriveriger om intet specielt og glæden ved at se jeg klikke ind og læse med.
Jeg må men en smule ærgrelse indrømme at der ikke er sket meget nyt siden sidst men nu har det jo heller ikke været meget længere end en uges tid.

Jeg har med flittighed brugt min tid på at få aflivet det meste drama og brugt min, måske til tider, lidt for skarpe tunge til at for orden på det hele.
Lige nu lader det til at der er kontrol over situationen og jeg kan slappe lidt af igen.

Jeg er endelig sluppet for de utallige opkald og beskeder fra folk jeg ikke kender.
Så nu skal vi videre og jeg er rigtigt glad for at være tilbage på pinden igen.


2 kommentarer:

  1. Fineste citater <3 Jane Austen..

    Jeg kender godt det med behov for blogpauser og så omvendt et blogsavn. Man bliver så hurtigt afhængig af at dele de små tanker og guldstunder i ens liv med andre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun kunne virkelig noget med smukke ord den kære Austen

      Slet

Leave a note