26 juni 2013

Møg dag

Jeg vågnede meget tidligt (omkring kl. 4), med en meget skarp hovedpine, Migræne burde være på listen over de 7 plager for gud hvor er det ikke til at holde ud! Det begyndte heldigvis at stilne en lille smule af i løbet af dagen så jeg faktisk kunne holde ud at rejse mig fra sengen.
Desværre blev den lindred smerte i mit hoved sulperret af tandpine, mere perfekt bliver det ikke, har efterhånden overskredet grænsen for hvor meget smertestillende jeg må tage men nu efter at have fået et par Ipren er det omsider til at holde så meget ud at jeg ikke længere overvejer at finde en tang hive mine visdomstænder ud.

Og ja jeg får først mine visdomstænder nu, men det føles ikke rigtigt som om at der er plads til dem så tror jeg vil bestille en tid til at få dem trukket ud så kan jeg også omsider få lavede den tand jeg knækkede for snart et år siden, så kan jeg igen smile uden at ligne en komplet idiot der har været oppe og slås og fået slået en tand ud (og nej det er ikke det der er sket jeg er bare meget meget klodset).

Jeg har bare den frygteligset tandlæge skræk og overvejre faktisk meget kraftigt at benytte mig af muligheden  for at blive lagt under narkose.

Og for at gøre det hele endnu mere perfekt har jeg ikke hørt noget fra Wonderboy siden søndag, han har ikke svaret på nogen af mine beskeder eller selv skrevet noget til mig, tænkt først at hans mobil måske ikke virkede (længe leve naivitet), ind til at min søster sagde at hun havde skrevet med ham, men nå det må han jo også selv om nu må han kontakt mig hvis han vil mig noget, ellers var det vist bare det.

Suk håber jeg kan få sovet mig i gennem smerten og at det så er forsvundet i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note