10 november 2013

Under andre omstændigheder

De sidste par år er der utroligt mange nye mennesker der har krydste mit liv både under positive og hjerteskærende omstændigheder.
Det er utroligt hvordan situationen man møder et andet mennesker under kan være så alt afgørende.
Lige nu tænker jeg særligt på to smukke unge kvinder som jeg inderligt ville ønske jeg havde mødt under helt andre omstændigheder.

Hvis de havde krydset min vej på en anden måde, i et klasse lokale, til en fest eller vi måske bare var blevet introduceret i gennem en fælles bekendt, ville de have være mennesker jeg automatiks ville have tænkt jeg kunne have haft et venskab med.
Det ville være nogen jeg selv ville have opsøgt da jeg har overraskende meget tilfælles med dem.

Det er sjældent jeg møder piger, der deler så mange af mine interesser og smag inde for bøger, film, serier, spil og hvad jeg nu ellers sidder og fan-girler over.

Det er underligt at tænke på at så lille en tilfældighed som hvordan er andet menneske bliver introduceret ind i ens liv kan ændre så meget.

Jeg ærgre mig lidt over at man kun får en chance for at møde et andet menneske for først gang.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note