07 januar 2015

Første jordemor besøg

Åh, kære blog hvor har jeg dog forsømt dig!
Ingen  jule indlæg, intet obligatorisk nytårs indlæg, jeg skammer mig en lille smule, men overskuddet har simpelthen bare ikke været der til det, selvom jeg inderligt savner at skrive her inde.

Det var jo faktisk ikke meningen at graviditet fuldstændig skulle overtage min blog (og det er det stadig ikke), men det er ganske naturligt det der fylder aller mest og derfor nok også det jeg kommer til at skrive mest om.

Min kæreste og jeg var for et stykke tid siden til vores første jordemor besøg, desværre ikke med hende der kommer til at følge os igennem hele graviditeten, hende møder vi først næste gang, det er egenligt ikke fordi der er så meget at fortælle om det, da vi mest bare snakkede og jeg blev skrevet op til en sukkersyge test, da min farmor havde det, det involvere blandt andet at jeg skal faste inden jeg skal ind og have testen, held og lykke til den læge der skal have med mig og gøre når jeg er sulten, morgen træt og fyldt med hormoner!

Jeg spurgte naturligvis også ind til fødsels forberedels, da jeg altså bare SKAL vide alt og være så forberedt som overhovedet muligt.
Vi fik så et tilbud om at starte i en gruppe for førstegangs forældre, hvor man efter fødslen har mulighed for at forsætte med de samme mennesker i en mødregruppe, noget jeg glæder mig usigeligt meget til.

Graviditets status:
Mit hår har aldrig været smukkere, mine negle har aldrig været stærkere eller vokset hurtigere, min hud ligner aller mest noget en akne ramt teenage dreng IKKE ville misunde mig, jeg har taget ca. 2 kg på, og maven vokser sig ligeså stille ud af mine i forvejen stramme bukser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note