12 januar 2015

16+5

Tiden går pludselig meget hurtigere nu hvor der ligesom sker noget i forhold til sygehuset, og jeg begynder at kunne se maven vokse, selvom den nærmere sprang frem i løbet af natten frem for at vokse gradvist.

I dag er der præcis to uger til at vi skal til misdannelses scanning (md), hvor vi forhåbentlig får barnet køn at vide, gætteriet er selvfølgelig gået i gang blandt familie og venner, der hver i ser menere at der er forskellige måde man kan finde frem til det på, selv har jeg slet ikke noget bud men åh, hvor jeg glæder mig til at se om det er en prins eller prinsesse så jeg kan komme i gang med at købe tøj og små indrette børneværelse.

Så skal jeg have taget mig sammen til at melde os til fødselsforberedelse i løbet af denne uge da det helst skal gøres før uge 18, noget jeg også glæder mig rigtigt meget til at kommer gang med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note