17 januar 2014

Kustige negle med Depend Gellack

Gel lakker fra Depend er egeligt ikke lavet til at skabe kunstige negle med, men de funger dog fantastisk til netop det formålet.




Jeg har brugt:

Depend Gellack før og efter rens (som ikke kom med på billedet)
Depend Gellack Base
Depend Gellack Top
Hvid Depend neglelak
LED lampe
Tape+skas (Som erstatning for negleguids)



  • Start med at rense neglene grundigt med før og efter rens så du er sikker på at lakken for ordenligt fat i neglene.
  • Sæt derefter negleguide (eller i dette tilfælde tapen) bag neglen.
  • Påfør så Base lakke på det yderste af din egen negl og od på tape i den længe og form du gere vil have neglen og lad det hærde 60 sek under LED-lampen.
  • Påfør nu Base lakken på hele neglen (inklusiv det stykke du har forlænget negle med), lad det igen hærde 60 sek.
  • Nu skulle du gerne kunne fjerne negleguiden/tapen og give det et lag med Top lakken som igen skal hærde 60 sek under lampen
  • Afslut med før og efter rens og fil evt. neglen til hvis dette er nødvendigt


Man kan naturligvis også lave neglene med farve Gel lakker, jeg har bare valgt at lave dem i klar gele så jeg kan bruge en almindelig lak oven på og om laker dem lige så tit jeg vil.

Depend Gellack Start Kit kan købes i matas til 385 kr

Start sættet ideholder:
1 stk. Rengøring Før og Efter 35 ml
1 stk. GelLack BASIS 5 ml
1 stk. GelLack TOP 5 ml
1 stk. LED-lampe med adapter
1 stk. manicure stick
1 stk. fil.


4 kommentarer:

  1. Ej det må jeg da lige ha prøvet

    SvarSlet
  2. Det havde jeg slet ik tænkt på at man kunne bruge dem til

    SvarSlet

Leave a note