25 februar 2015

2. jordemoder besøg

Så er det igen tid til en lille graviditets opdate, vi har i dag været en tur ved jordemoderen igen.
Det er jo egenligt ikke fordi der er vildt meget spændene at fortælle da der ikke ser særligt meget.
Fik igen målt blodtryk og hun mærkede lidt på min mave for at se om det hele udviklede sig som det skulle og så fik vi endelig lov til at høre hjertelyd.

Det var skønt at høre det lille hjerte galopere af sted , selvom jeg igen nåede at blive nervøs for jeg altså synes hun brugte lige rigeligt meget tid på at finde det.
Jeg har mærket liv fra hende hverdag de sidste par uger men jeg er stadig uendeligt bange for at det hele skal gå galt.
Heldigvis får jeg gang på gang af vide at alt er perfekt med vores kommende prinsesse, så det blive også letter og letter at slappe af.

I morgen står dagen på læge besøg hvor vi skal snakke om de udligelige smerter jeg har udviklet over den sidste tid og så får jeg endelig afgørelse på om det er bækkenløsningen.
Jeg krydser alt for at det bare er nogle naver der har sat sig i klemem for det kan man da i det mindste gør noget ved.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note