19 august 2015

Overskuds mor? Ikke mig.....

Jeg havde denne her skøre ide, om at jeg da ihvert fald ville få tid til at holde jer opdateret, mindst en gang i ugen.
Men det har jeg, som i kan se, skudt en hvid pil efter.

Jeg ville jo have skrevet om besøg af voees sundhedsplejerske, om babys udvikling, vores første lægebesøg med 5 ugers undersøgelse, om hvor meget hun er vokset.og tager på, det heler går simpelthen bare så hurtigt, i næste uge er det allerede 2 måneder siden vi fik hende.

Jeg ville rigtig gerne kunne finde mere tid til at Blogger,  for jeg savner det altså lidt, det er bare svært at løsrive blikket fra min lille skønhed, selv når hun bare ligger og sover.

Og så skal tiden når hun ligger og sover selv jo også udnyttes så jeg selv kan få sovet, spist, vasket tøj og alt det anede der bliver den del svære af at have en lille baby på armen.

Håber snart der kommer en opdate igen, om ikke andet så efter sundhedsplejersken har været her i næste uge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note