01 juni 2013

Forkælelse + New in



Forkælelse i verdens klasse!
Fik disse fine nye stiletter/sandaler i går af min dejlige mor, Synes nu hun skulle have ventet til min fødselsdag på tirsdag, men man skal aldrig beklage sig over nye sko.
Mange tak til min mor, er super glad for dem.




Og som om det ikke var nok for en dag kom Wonderboy også forbi efter at have været i Tyskland med en ven, Og han sagde han havde noget til mig, tænkte det nok bare var en lille ting meeeen, det her var hvad han hev frem til mig.(plus 24 flasker Hustler yum)

Ja han prøvede virkelig at holde sig selv tilbage
Så kan jeg vist godt vinke pænt farvel til den ''nye'' hårdt tilkæmpende Bikini krop for jeg har ingen, absolut ingen, selvkontrol når når det kommer til kinder Chokolade og da slet ikke Happy Hippo's.

Tak, tak, tak i er dejlige er i, også selvom jeg ikke helt synes jeg har gjort mig fortjent til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note