05 december 2013

I skrivende stund sidder jeg bagskærmen hjemme ved en ven, der netop er kørt i skole og udnytter at jeg har internets adgang.
jeg har en masse indlæg jeg skal have skrevet men det bliver nok først når nettet kommer til at fungere der hjemme.
Jeg skal have skrevet en anmeldelse af et skønt produkt som jeg har fået tilsendt af Perfekt-body.
Så kommer der muligvis også lidt om nogle elf produkter.
Ogogog så skal i jo selvfølgelig også have nogle små hyggelige jule indlæg.
Så håber jeg selvfølgelig meget at jeg har mulighed for at lave en lille video til jer hvor vinderen af den i gang værende giveaway bliver trukket, jeg har lovet min (hemmelige) nisse hjælper længe nu at han godt måtte hjælpe mig med at finde en vinder, så glæder mig også til at have ham med.

Jeg håber stadig i kan bære over med manglen på indlæg og indhold på bloggen lige nu, der går nok ikke lang tid før det hele igen køre som det skal.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note