09 december 2013

Produkt anmeldelse: Ren argan olie

Jeg har været så heldig at modtage en rigtigt dejlig pakke fra perfect-body.dk
Den indeholdte en flaske med Aragan olie som er et helt nyt produkt på deres side.



Anvendelse: 

  • Hår 
Man trykker et par dråber ud i håndfladen (Det er meget nemt at doser), som udgangs punkt skal produktet påføres ved hår rødderne eller spidserne, du kan dog også sagtens blande et par dråber i din shampoo eller balsam når du bruger det.

Selv har jeg hovedsageligt brugt det i mine spidser da de er både tørre og splittede.
Jeg har forkælet mine spaltede spidser 4 gange med denne flydende mirakelkur og vil gå så vidt som at sige at jeg er dybt forelsket i den, mit hår ser allerede sundere ud og føles meget blødere.


  • Hud
Olien kan også bruges på huden, både på kroppen og i ansigtet.
Du skal være lidt forsigtig med ikke at komme for meget på, så din hud ikke ender med at blive fedet i længere tid og produktet ikke kan trænge ordenligt ind, start evt. med at bruge det som aften behandling inden du går i seng.

Igen har jeg prøvet produktet på mine egne problem områder (t-zone og albuer) og igen er jeg dybt begejstret og kan næsten ikke få armene ned over hvor effektivt det faktisk er. 
 

Perfekt til den kolde vinter tid hvor både hud og hår har brug for ekstra pleje.

Lige nu er dette dejlige produkt på tilbud til kun 99 kroner og i kan selv  få fignerne i flasken lige her.
Hvor i også kan læse en masser mere info om produktet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note