04 marts 2014

The Fairytale Tag Part. 2

Den Lille Havfrue – Hvad ville du ofre for kærligheden?   
Uendeligt meget tæt på alt, alt med undtagelse af min familie.
Guderne ved at jeg i gennem tiden har ofret en hel del på den konto, særligt de seneste år, men nogen ting og mennesker er også værd at ofre sig for.

Frøkongen – Hvad synes du er ulækkert? 
Folk der dømmer andre, lyver for dem, i det hele taget respektløse mennesker, kan ikke lige komme i tanke om noget mere frastødende end det.

Hans Og Bønnestagen – Hvilke planter har du?
Ingen og med god grund, jeg dur simpelthen ikke til at holde live i dem.
Tror faktisk at jeg ville kunne slå en kaktus ihjel, selvom det efter sigende skulle være noget nær umuligt.


Blåskæg – Hvad er dit svage punkt?Sport, alle tænkelige formere for sport.
Jeg dur bare ikke til det, har aldrig gjort det og kommer nok heller aldrig til det.
Nååår ja og så at holde planter i live naturligvis.


Pinnochio – Hvad er dit største ønske?
At leve lykkeligt til mine dages ende. 

Stjernedalerne – Hvad er din højst skattede ejendel?
Puuh, det ved jeg ikke, måske mine Harry Potter bøger, den smukke Disney halskæde jeg har fået af min søster eller måske min enhjørning bamse som jeg har fået af min kæreste.
Det er svært at vælge.



1 kommentar:

  1. Sjov lille eventyrs-FAQ :-)


    Kig gerne forbi min blog, hvor du lige nu kan vinde et par Humlan høretelefoner fra Urbanears: http://www.voresboble.dk/give-away-humlan/ :-)

    /Amalie.

    SvarSlet

Leave a note