23 marts 2014

My biggest beauty obsession

Det er måske ikke svært at gætte at det er neglelak i alle afskygninger, nå ja negle pynt i det hele taget.

 

Jeg har faktisk næsten altid synes jeg havde utroligt grimme negle, særligt i mine teenage år hvor jeg var meget misundelig på min søster og hendes smukke lange negle. Jeg har vist før skrevet og brokket mig lidt over hvor frygteligt skrøbelige mine negle er og hvor svært det er at få dem til at vokse ud i en fin længde uden de knækker.
Det er måske også der for jeg er så glad for alt der kan bidrage til at gøre dem bare en smule smukkere.
Som den skønne Coco så fint sagde det, negle er en kvindes visit kort.




Min neglelak samling er godt nok ret beskeden særligt hvis man sammenligner med så mange andres,
men mon ikke den med tiden kan vokse sig stor og prægtig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note