06 marts 2014

Arbejds status

Som nogen af jer ved begyndte jeg i aktivering i tirsdags.
Det består hovedsageligt i udendøres arbejde for kommunen, lige nu er de i gang med et projekt i et fredet natur område.
Jeg er rigtig glad for at være i gang med noget, men når det så er sagt er jeg ved at dø efter at få et arbejde, en ting er helt sikkert formålet med at motiver folk til at komme i gang med noget andet, bliver helt sikkert opfyldt.

Det er allerede lykkedes mig at knække 6 negle, tabe en stor træ log over min fod og at sidde fast i et meget sumpet område ude ved et dige.
Chancen for at jeg ender med at slå mig selv ihjel med min klodsethed ser ikke ud til at arbejde til min fordel.
Lidt dramatisk har man vel lov at være.

Jeg beklager hvis her bliver lidt stille et stykke tid men jeg har en del at se til i øjeblikket. Nu vil jeg gå ud og vaske rasterne af mudderet det prøvede at spise mig væk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note