27 maj 2014

Økonomisk krise og jobsøgning

Nu er det vist ved at være et stykke tid siden jeg har været aktiv her inde, men jeg har haft en trav uge, der blev brugt på at forberede min lillebrors fødselsdag, det er den først efter mine forældre er gået fra hinanden så den skulle helst være så god og almindelig som omstændighederne tillod (Det minder mig om at jeg i farten slet ikke har nævnt at mine forældre ikke længere er sammen, men det er nu heller ikke et emne jeg har tænkt mig at uddybe her).
Og det var sådan set slet ikke det jeg ville skrive om, det bliver bare et lille indlæg for at få afløb for mine tanker.

Min økonomiske situation har i gennem længer tid nu været lidt af en twilight zone, som ind imellem har virket så uoverskuelige at jeg aldrig troede at jeg ville få styr på det igen.
Utroligt hvor mange problemer et enkelt fejltrin kan føre med sig.
Nå i dag har jeg så været til et møde, hvor vi skulle snakke om min situation og fremtidige muligheder (uden at gå for meget i dybden med det).
Jeg var ærligtalt ved at brække mig af nervøsitet inden jeg gik ind i mødelokalet, men kom smilende og lettet ud kort tid efter.
Det gik over alt forventning, hvilket ikke siger så meget, da jeg virkelig havde frygtet det værste.
Så nu ser det ud som om der er styr på det og for første gang i lang tid virker det hele meget mere overskueligt.

Nu har jeg søgt tilflugt på biblioteket, som jeg altid gør når jeg har tid der skal slås ihjel, og venter spændt på at klokken skal blive 12:30 hvor jeg har en jobsamtale, jeg håber inderligt at det går godt, da det er et sted jeg tror jeg kunne komme til at blive rigtigt glad for at være.

Jeg vil derfor lige bede jer om at sende nogen positive energier og god karma min vej og så skal jeg nok fortæller jer om det har virket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note