28 maj 2014

Luksus stempel sæt fra High On Nails

I går lå der den dejligste overraskelse i min postkasse, nemlig et Luksussæt fra High On Nails en webshop der har alt hvad man kunne ønske sig inde for produkter til smukke stempler på neglene.

Negle stempler er en utrolig nem teknik til at lave hurtig og unik nailart, som alle kan finde ud af.

Jeg har lavet en lille video guide til jer der viser hvordan sætter bruges, jeg havde dog svært ved at udvælge et design imellem de mange muligheder, stempel pladeren har at byde på og jeg havde mest af alt lyst til at prøve dem alle samme på en gang.




 

Husk altid at rengør værktøjerne efter hvert stempeldesign for at opnår et optimalt resultat, da du ellers kan risiker at designet bliver udtværet og mønstret ikke bliver pænt og jævnt.

Jeg glæder mig til at vise jer endnu flere flotte negle, når jeg har haft mere tid til afprøve alle mulighederne og jeg glæder mig endnu mere til en lille overraskelse, jeg regner med at have klar på bloggen til jer sener i dag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note