19 juni 2014

Max Factor - Excess Volume extreme impact


Selvom jeg er en Loreal pige når det gælder mascara, så kunne jeg godt gå hen og blive glad for denne fra Max Factor, der virkelig giver et flot og utroligt holdbart resultat.

Jeg irritere mig dog lidt over selve etuiet da det er utroligt stort og ret klodste at arbejde med,  dette synes jeg i forvejen gælder for 2 børstede mascara og når man så ligger omkredsen fra denne beholder oven i,  bliver den altså efter min mening en smule svær at arbejde med.
Men alt besværet med påføringen betaler sig heldigvis i sidste ende.



Børste nr. 1: Give volume til vippere, en opgave den klare rigtigt fint. Gummibørsten når ind til alle vipperne og får selv de korte hår med.

Børste nr. 2: funger nærmest som en mørk topcoat til vipperne (så sørg for at du er færdig med at bruge de første børste inden du tager nummer to i brug), der går ind og forsegler dem og  giver en rigtig flot finish.

Vil du gerne selv prøve denne mascara så sørg for at have noget olie baseret makeup fjerner på lager, da det altså er det eneste, der effektivt kan fjeren det igen.


 Excess Volume extreme impact mascara fra Max Factor kan købes til 149 kr ,.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note