11 juli 2013

Endelig!

I går blev det til endnu et besøg ved tandlægen og min meget grimme knækkede tand er nu fin igen.
Denne gang var det til gengæld en en noget mere smerteful oplevelse, da jeg ingen bedøvelse fik (da han ikke mente det var nødvendigt), måtte dog bede ham om det da jeg ikke længere kunne holde smerten ud.
Fik sæt en lille titanium stift ind i kæben, går ud fra det er så den halvdel han byggede op ikke skal knække, underalle omstændigheder gjorde det afsindigt ondt og det gør det desværre stadig, hvilket han sagde det godt kunne gøre et par dage efter. Et godt miks af morfin piller og anden smertestillende medicin gør dog at det er til at holde ud.

Nu skal jeg bare have opereret mine visdomstænder ud, ikke noget jeg ser frem til men det er nu engang nødvendigt.

Er glad for ar kunne smile igen uden at skamme mig over at blotte mine tænder vil gå så vidt som at sige at det er smerten værd!
Er såsåSÅ glad for det!


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note