06 juli 2013

Tillykke med din optagelse på den 2-årige HF

Så dumpede der endelig et brev fra HF ind af brevsprækken, da jeg faktisk først har fået søgt for om optagelse for lidt over en uge siden og havde fået af vide at jeg at jeg ville blive indkaldt til en samtale og muligvis også en optagelseprøve nu hvor jeg var så sent ude (fordi jeg ikke have ansøgt rigtigt over nettet. så klog er jeg), troede jeg bare at brevet ville indholde en indkaldes til samtalen.
så jeg fik mig noget af en overraskelse da den første linje informerede mig om at jeg var blevet optaget og skulle starte den 12. August og jeg er endda kommet ind på den linje jeg havde som første prioritet!!

Et meget højt glædes udbrud undslap min læber efterfulgt af den berømte Lindenberg sejers-dans.

Omsider smiler karma guderne lidt til mig kan slet ikke forstå at jeg har været så heldig, gjorde også en del ud af at udfylde min ansøgning med lange, gode svar men at blive optaget efter at ansøge så sent uden at blive indkaldt til en masse ekstra havde jeg slet ikke regnet med!
Går udfra at mine næsten regne 10 og 12 taler (med undtagelse af et enkelet 7 tal), talte godt for mig.

Glæder mig meget til at min far får fri så jeg kan fortælle ham det, hvis jeg kender ham ret vil det næsten gør ham mere glad end mig.

Nu er der blevet ansøgt om SU, det er en kæmpe byrde af uvished der er blevet løftet fra min skuldre og jeg kan nu nyde resten af ferien med god samvittighed og uden bekymring!

Undskyld mig et øjeblik i mens jeg går ud i solen og danser videre.





 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note