29 juli 2013

When I grow up I wanna.....

Jeg har så mange ting jeg drømmer om at nå i mit liv, alt fra at tage på jord omrejse til at blive dronning af England.

Men jeg har altid haft svært ved at finde min ''plads i livet'' og finde ud af hvad jeg skal bruge det på.
Jeg har i nogen år holdt fast i at jeg vil videre til Århus og studere psykologi, da jeg finder det ualmindeligt interessant, men jeg ville ikke kunne arbejde som psykolog eller lignende ( Jeg har meget svært ved at se andre mennesker have ondt uden at tage det til mig) og jeg tror ikke at jeg ville gide at undervise i det.

Jeg har aldrig været god til at lægger planer for min fremtid, igen fordi jeg ikke har haft den fjernest ide om hvad jeg ville bruge den på.

Men der er en første gang for alting, som man siger.
For første gang i mit liv har jeg en plan! (nårh ja, for de næste 5 år i hvert fald)

Skal begynde på min HF i Kolding den. 12 August i år hvor jeg så ( om guderne vil det) er færdig om 2 år.
Hvis jeg får mulighed for det vil jeg meget gerne overføre til VUC i Odense, da der er der jeg skal læse vider når jeg er færdig og jeg har faktisk heller ikke rigtigt lyst til at bo i Kolding længer.
Nå uanset hvor jeg tager min HF vil jeg læse litteraturvidenskab på SDU i Odense når jeg er færdig.
Da jeg læste om uddannelsen var der ikke skyggen af tvivl om at det var det jeg skulle.
Håber jeg stadig er sammen med min kæreste til den tid og at han vil flytte med mig der over, selv om han ikke er meget for at skulle forlade Kolding, men ellers skal vi nok finde en måde at få det til at fungere på alligevel.

Efter det ved jeg igen ikke hvad fremtiden bringer, men er sikker på at det bliver et vidunderligt eventyr at finde ud af det.


3 kommentarer:

  1. Selvfølgelig vil din kæreste da med dig, det lade til at du er rigtigt god ved ham.

    Rasmus

    SvarSlet
  2. Jeg har selv gået på VUC i Odense, og jeg bor der selv, og jeg er vild med Odense(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg har selv kun været der en 3-4 gange, men synes også det er en rigtigt dejlig by.

    SvarSlet

Leave a note