21 juli 2013

A change of plans

*Suk* var blevet indkald til en job samtale i morgen på en restaurant i Kolding, men efter den besked jeg lige har modtaget fra en af mine venner ser det ud til at jeg heller må ringe der ind i  morgen og sige at jeg alligevel ikke er interesseret.
Det var sådan set også meste en backup plan hvis jeg ikke blev optaget på min uddannelse, men det ville nu ikke have gjort noget hvis jeg kunne tjene lidt ekstra penge ved siden af, så jeg hurtigere ville kunne spare op til en lejlighed.

Lige nu er udsigten til at flytte til Kolding minimum 4 måneder hvis jeg vel og mærkede tager SU lån og ikke bruger en eneste krone efter diverse faste udgifter er betalte.
Og det er uden at beregne møbler, da en del af mine ''gamle'' møbler er bleve smidt ud da jeg ikke havde mulighed for a opbevare dem nogen steder.

Nå men hvem ved måske er jeg heldig at der dukker noget andet op i stedet eller at min mor lige vinder et par millioner i lotto og deler dem med mig..

Var sådan set blevet tilbudt et andet job af en ven, må lige forhøre mig om det stadig er en mulighed eller om de har fundet en anden (Det har de nok desværre).

På den anden side er det nok også bedst at min fokus ligger på mine studier, har 3 fag jeg skal op i allerede til jul, geografi, kemi og biologi og lige netop de fag er jeg lidt af den dør til da geografi ganske enkelt bare ikke fanger min interesse, biologi er en del mere tilgængelig da de mest er forsøg der så skal skrives reporter over, kemi har altid været et af mine favorit fag så de får jeg nok ikke de store problemer med.
Jeg ville dog godt have haft mere end 5 måneders forberedelse da det blandt andet er disse fag jeg skal score høje karakter i for at komme videre med det jeg gerne vil bagefter..


Mon ikke det hele nok skal løse sig med tiden? Det håber jeg i hvert fald!

2 kommentarer:

  1. Det er en skam med det job, hvorfor vil du ikke have det nu ?!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan risikere at arbejde sammen med en jeg helst ikke vil være i nærheden af, en smule barnligt måske, men der er ganske enkelt ikke det værd

      Slet

Leave a note