26 august 2013

Pakke post

I dag fik jeg en stor lækker pakke leveret fra Sanotint, med 4 hårfarve jeg har fået lov til at teste for dem.

Jeg elsker at lege og eksperimenter med farve hår, jeg elsker mit blonde hår til skyerne, men synes det er flot med en ekstra farve for eksempel i pandehåret eller et par striber der skiller sig lidt ud fra resten af håret.
Derfor valgte jeg en smuk rød farve og en blålig.

Alt den farvning ender selvfølgelig med at slide meget på håret, men jeg har hørt utrolig mange gode ting om dette mærke, så det skulle da helt sikkert have en chance!

Det kribler i mine finger for at komme i gang, men jeg når der nok desværre ikke i dag.




2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det spændende.
    Glæder mig til at læse om resultatet(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også rigtigt meget til at komme i gang med det

      Slet

Leave a note