13 august 2013

Introdag #1

Så bliver der lige tid til et lille hurtigt indlæg om den første dag tilbage på skolebænken.

Jeg var super nervøs og havde faktisk ikke rigtigt fået sovet  om natten, hvilket mit spejlbillede alt for tydeligt reflekterede. Jeg havde heldigvis god tid til at gøre mig klar og endte da med at se nogenlunde hæderlig ud.


Fik en gratis bustur der ind da der var noget galt med deres billet maskine dims, jeg fik små forvirret fundet frem til skolens kantine og fandt en plads ved et af borende der var tildelt mit hold.
Og forberedt mig på at holde hoved og hale i alle de informationer vi fik alt i mens jeg ud af øjenkrogen prøvede at få et lille indtryk af alle de mennesker der sad omkring mig.

Da vi omsider blev frigivet til at finde frem til vores egne klasse blev vi inddelt i små grupper der skulle på det lille ''orienterings løb'' rundt til forskellig poster på skolen, hvor vi skulle løse små opgaver og svar på alverdens spørgsmål. Den gruppe der scorede flest point ville få tildelt en lille præmie og vi vandt ret stort over de andre, så vi blev hver i sær tildelt et lille gave kort der kunne bruges i kantinen, lækkert med gratis frokost.

Nu fik jeg mest snakket med dem jeg var i gruppe med og så et par stykker i kantinen, men alle virker umiddelbart som nogle rigtigt skønne mennesker og jeg glæder mig utroligt meget til at skulle bruge de næste 2 år sammen med dem.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note