29 august 2013

Sanotint hårfarve

Som skrevet tidligere har jeg været så heldig at få lov til at teste et par hårfarver fra Sanotint, og nu har jeg efter et par dage ved min kæreste endelig fået tid til det.

Det var svært at udvælge 2 farve, men efter nøje overvejelse endte jeg ud med disse to.
Man skal blande farven i en medfølgende skål, mængde anvisningen på flaskerne gør det nemt at bruge den samme og korrekte mængde af produkterne.

Jeg startede med at prøve farven Blåbær 21 og lavede et par striber i mit hår.
Farven udviklede jeg hurtigt og jeg skyllede den ud allerede efter 15 min, da mit hår havde fået en flot lilla nuance som jeg var helt vild med!
Farven bliver mørkere og dybere jo længere man lader farven virke i håret.
Jeg påførte hun den vedlagte balsam i de farvede totter og kunne tydeligt mærke og se forskel på glansen og blødheden af mit hår.


Senere prøvede jeg den Ribsrøde i mit pandehår, med samme fremgangs måde, hvor jeg holdte øje med farvens udvikling, lod det sidde længere tid da jeg gerne ville have en mere kraftig farve ud af det.



Jeg er super glad for resultatet!
Mit hår føles som om det lige har været en tur til frisøren

Det er et super nemt produkt at bruge, meget lige til og let forståelige anvisninger, hvis man vil have den på dansk skal man dog en tur forbi deres hjemmeside hvor man også kan læse en masse info om deres hårfarve og andre produkter.

Jeg har faktisk slet ikke noget negativt at sige.
Det eneste minus er måske at hanskerne er lidt skrøbelig og man skal være lidt forsigtig når man tager dem på.

Alt i alt er jeg meget tilfreds og har uden tvivl tænkt mig at bruge det igen.


I kan finde info om Sanotints produkter her.
og på deres Facebook side som i finder her.

7 kommentarer:

  1. Hvor har du bare noget flot hår(:
    Og de 2 farver klær dit hår rigtig godt(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Gud hvor ser det bare fint ud!!

    SvarSlet
  3. Hold op hvor har du noget flot hår!
    Dine krøller er vildt smukke og det ser fedt ud med farverne :-)

    SvarSlet
  4. Mange, mange tak, hvor er det bare sødt af jer.

    SvarSlet
  5. Hold da helt op hvor ser det godt ud! Det er sejt du i den grad tør lege med farverne :)!

    SvarSlet

Leave a note