13 august 2013

Ny hårfarve.




Så blev det tid til at vove pelsen og prøve den nye hårfarve, jeg plejer normalt at bruge Swartzkopf L1 ++ som jeg har været meget glad for resultatet bliver altid godt og jeg ved at det virker, dog dufter det ret forfærdeligt og klør frygteligt da blanding er meget koncentreret og stærk, det slider derfor også en hel del på håret.

Denne gang begiver jeg mig risikabelt ud i at prøve en ny farve, Garnier Olia 10.00, da min skønne kæreste købte den til mig da jeg panikkede over min meget slemme udgroning, Først og fremmest er jeg vild med deres blanding flasker (måske en lidt underlig ting at blive begejstret over), og så dufter sleve farven rigtigt skønt, var noget nervøs da der ikke allerede var farve forskel da jeg var færdig med at iføre behandling som jeg er vant til med produktet fra Swartzkopf.
Da trække tiden var overe og jeg så mig i spejlet inden det skulle skyldes ud blev jeg mødt af brunt hår frem for blond de steder hvor farven var kommet ud i det i forvejen blond hår, min udgroning er dog blevet en del lyser.

Nu har jeg også selv rimeligt mørkt hår fra naturens side men farven ville måske fungere bedre  til lidt lysere hår..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note