12 juni 2013

Game Of Thrones,.

Okay så alle jeg har snakket med om serien har sagt at dennes Season afslutning var utroligt skuffende og at de havde forventet noget støre.,
NOGET STØRE!??!

Jeg har lige set afsnittet og har en strid strøm af tåre løbende ned over mine kinder og smilende læber.
Den sidste scene er muligvis det smukkeste vi endnu har set i serien.
Hvis man tænkere på Daenerys udvikling fra da vi så hende i det aller første afsnit, til det her.
Hun var så lille, skrøbelig og bange en såret fugl der var blevet vant til tremmerne i sit bur og så hende nu!
En sand leder, stærk, hendes folks moder The one true queen.

Jeg synes det var en vidunderlig slutning nu er Dany så godt nok også min ynglings karakter er i serien (sammen med Arya og Snow, Lady Stark var også en af mine favoritter men eftersom hun er blevet elmtieret wellll )

Så ja i modsætning til de fleste andre elskede jeg denne afslutning.







 Daenerys Stormborm of House Targaryen, Queen of the Andals and the First Men, Khaleesi of the Great Grass Sea, Breaker of Chains, Mother of Dragons, and so much more.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note