13 juni 2013

Lejlighed...

Så blev jeg tilbudt en studie lejlighed i Kolding,.
Lejligheden ligger på Skovbogade, det er godt nok ikke den der var min først prioritet, men jeg overvejre kræftriget at sige ja til den alligevel.
Den er kun på 41 KVM. men mon ikke jeg også ville kunne klare mig med det.
Ved ikke helt om jeg skal vente og se om jeg får tilbudt den jeg aller helst vil have, men på den anden side kan jeg også risikere at komme til at stå uden en lejlighed, så nu må vi se hvad jeg når frem til.

I morgen tror jeg vil vil ind og aflever Wonderboys gave nu hvor jeg ikke fik mulighed for det på hans fødselsdag.
Derudover skal jeg også ud og købe en lille gave til Peter nu hvor han bliver student, det må være passende når  hans mor har inviterede mig med ud og spise med ham og hans familie den dag.
Noget må jeg da have gjort rigtigt i det forhold siden hans forældre stadig godt kan lide mig.

Ogogogog så er jeg blevet indkaldt til samtale på den restaurant jeg afleverede min jobansøgning til, er godt nok nervøs, det er alt hvad jeg mangle så er alt perfekt!
Så der skal krydses fingere igen.
Håber inderligt jeg kan få charmeret mig til en ansættelse, det ville være fedt hvis jeg allerede får besked om det i morgen.

For nu vil jeg sætte mig ned til den gamle og se Hobitten med ham (hans fars dags gave).

Hav en god aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note