11 juni 2013

New in

Formiddagen er blevet brugt i koldings center, hvor jeg ikke fik købt en eneste af de ting jeg havde tænkt mig, da de kun havde det i kæmpe størrelser øv øv.
Men fandt heldigvis lidt andet jeg kunne tage med mig hjem.

Åh hvor jeg for guder at shoppe! Fornemmelsen når man taster sin kode ind og ordet godkendt kom frem på den lille skærm, lyden af knitrende, farvestrålende poser når de blive levert over disken, og at komme hjem og nyde de fine fund, SKØNT!

Endte med at købe en sød lyseblå kjole, 2 par øreringe, lækkert undertøj, en meget tiltrængt hårfarve, en fin neglelak med masser af glimmer og en lille gave til Wonderboy.(Som jeg selvfølgelig ikke kan afsløre hvad er).






Jeg overvejer lidt om jeg skal bestille et bord ,et lækkert sted hvor vi/wonderboy og jeg,  kan spise og evt. også nogle biografbillet (Men jeg ved ikke helt om jeg blevet tilgivet for mit PMS anfald, så det er måske dumt at begynde at planlæge alt muligt hvis han slet ikke gider,.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note