18 januar 2014

Tak for jeres indput

Jeg vil lige starte med at takke for alle de fine mails jeg har modtaget, fyldt med en masse spørgsmål, kreativiteter og inspiration, og byde de nye læser velkommen jeg er SÅ glad for at i gider læse med.
Jeg skal selvfølgelig nok få sendt et personligt tak ud til jer hver i sær, så i ved at jeres beskeder ikke er blevet overset. 

I denne uge har jeg, som i ved, haft fokus på et enkelt emne, nemlig negle og jeg tænker lidt at det kunne være sjovt at tage et par uger mere med et overordnet emne.
Dog nok med lidt mere variation.

i næste uge har jeg hentet inspiration i fra en af de mail jeg har modtaget der blandt andet indholdte spørgsmålene: ''Hvor mange produkter bruge du?'' '' Hvilket produkter bruger du?'' og ''Hvad er dine favoritter?''.

Jeg har ikke den fjernest ide om hvor mange produkter jeg rent faktisk bruger i løbet af en dag, hvis man tæller dem alle med, men tænkte at det faktisk kunne være meget sjovt at finde ud af (Tror dog ikke at det er særligt meget).

Så jeg har lavet mig et lille skema for at holde styr på det.
Jeg tæller alle ting med lige fra håndsæbe til makeup og så kommer der nok nogen daglige rutiner og favorit produkter ind over i løbet af ugen.

I kunne jo evt. selv være med og prøve at holde styr på hvor meget i  rent faktisk kommer på huden i løbet af en uge.

I er stadig meget velkommen til at skrive en lille besked til : jane_m_lindenberg@hotmail.com

Se venligt bort fra min grimme skrift og manglende ordens sans.

6 kommentarer:

Leave a note