16 januar 2014

Opfordring til jer

Jeg har i denne uge, som nogen nok har bemærket, kørt negle tema og det kommer til at forsætte ugen ud.
bla. med et indlæg om Depends Gellack (hvis jeg ellers når at få min UV lampe hjem), og en guide til at lave kunstige negle med deres lakker.
i forbindelse med negle temaet har jeg også været i gang med at arrangere nogen negle relaterede  giveaways, hvilket minder mig om at jeg skal ind og have svaret på et par mails.

Det bringer mig videre til det egentlig formål med dette indlæg.
Jeg ville sætte stor pris på forslag til bloggen, hvad vil I gerne læse om, at fra tips, tema, særlig produkter osv. (Bloggen har efterhånden udviklet sig til overordnet at være en skønheds blog, selv om jeg ikke selv helt ved hvordan det er gået til).

Så send mig en mail med forsalg, spørgsmål, ris og ros, konstruktiv kritik er også velkommen.
På Jane_m_lindenberg@hotmail.com






5 kommentarer:

  1. hold nu op du er smuk!

    SvarSlet
  2. Jeg er ny læsere men håber det er ok jeg sender en mail til dig alligevel

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig er det det.
      Har allerede modtaget en lille håndfuld og du må meget gerne sende din :)

      Slet
    2. Og velkommen til :)
      tak fordi du læser med

      Slet

Leave a note