13 januar 2014

Budget prinssese eller luksus droning - Negle forstærker


Jeg er en af dem der ar været så uheldig, at være udstyrede med tynde negle der har en tendens til at flosse og knække i tide og utide.
Hvis i har det på samme måde og ligesom jeg længes efter smukke lange negle, så ar jeg fundet et par produkter der efter sigende skulle kunne hjælp med at opnår det.


 
 
Sally Hansen Miracle Cure
Hjælper med at styrke og fugt give dine negle 
så de bliver mere fleksible og dermed ikke knække så let.
Produktet skal påføres på rene negle en gang hver anden dag.
Sally Hansen Miracle NailGrowth
Du kan også hjælpe dine negle på vej 
med dette produkt, der udover at beskytte neglene fra
at flosse og knække også går ind og fremmer neglenes vækst.
Skal påføres en gang hver anden dag.

 

Mavala Negleskjold 1+2
Gør neglene stærkere og beskytter dem fra at knække
 imens det på samme tid plejer neglene.
Jeg har selv brugt det for nogen år siden med stor succes.

Mavala Scintifque Neglehærder
Virker i neglespidsen og forhindre spaltning i neglene.
De første 4 uger skal produktet påføres en gang hver dag,
derefter en gang hver anden uge i fire uger
og til sidste en gang i måneden.


OPI Nail envy - Orginal 
En neglekur der går ind og forstærker dine 
negle, kan sagtens bruges som base under en anden lak.

OPI Nail envy - Soft & Thin
En neglekur der modvirker bløde negle der flosser.
 Denne kan også bruges som base under en anden lak.



Jeg regner med at jeg selv skal i gang med at teste lidt,
 på mine egne negle i løbet af denne eller næste uge.

2 kommentarer:

Leave a note