21 januar 2014

I Love EOS

Som mange andre har jeg forelsket mig i denne lille kugle af velduftene skønhed.
De har et flot designe og dufter efter min mening vidunderligt af en blanding af frugt og slik (perfekt!)
Jeg har den altid ved hånden og de bliver brugt flere gange om dagen, også selvom det egentligt ikke er nødvendigt, denne lipbalm er blevet en fast følgesven i de kolde måneder hvor læberne har brug for ekstra pleje.



Den efter lader læberne bløde og velduftene.
Utroligt at man kan blive så begejstret over en lille lipbalm!

I dag fik jeg tilføjet endnu en til min samling fra Cleanskin.dk , den skønne Strawberry Sorbet.
Der sælger dem til en pris fra 49 kr. her

Du kan i øvrigt også finde en masse andre skønne produkter der inde, som jeg nok vender tilbage til sener.

6 kommentarer:

  1. Hos mig står de til 59,-
    - Men billigvoks har dem lige nu til 49kr på tilbud. Jeg forguder også disse overskønne produkter, og er meget misundelig på de 3 mere du har end mig, hihihih :O)

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. De almindelige aflange læbepomader står til 49 :)
      Sidst jeg var inde og tjekke stod nogen af dem til 39, men kan da godt se at der står 59 ved dem nu.

      Ja de er bare skønne er de!

      Slet
  2. Åh, de er simpelthen så skønne! Har selv den lyserøde, og jeg elsker den! (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lige hvad de er!
      Er også meget glad for min :)

      Slet

Leave a note