18 januar 2014

Forårs kolektion til Neglene

Nu hvor det i denne uge ha handlet om negle synes jeg det må være passende at slutte af med et lille kig på nogen af årets forårs kollektioner.
Der er jo ikke længe til at de havner i butikkerne og så kan i jo se hvad i har at glæde jer til





6 smukke nye forårs og sommer farver fra Essie.
De evigt skønne pastel farver, der kan sætte prikken over i'et til et let og fint forårs look.
De 4 i  midten må meget gerne komme hjem i min samling.


Depends forårs kollektion byder på lidt flere farve med en større variation.
De ville være perfekte at mixe i feks. en to farvede manicure.
En dejlig blanding af varme og pastel. 



Appeal4 har også en masse nye skønheder til de friske forårs negle.
Er særligt begejstret for de to yderste lakker.


2 kommentarer:

  1. Dem glæder jeg mig godt nok til

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jeg godt forstå, der er mange flotte farve i mellem.

      Slet

Leave a note