05 februar 2014

Dagens negle - Depend Rough Sparkel


Jeg er gået hen og er blevet dybt forelsket i Depends Rough Sparkle lakker og synes lige jeg ville vise denne røde skønhed frem, da den passe så fint ind i mit lille valentins tema.
Jeg bryder mig normalt ikke om hel rød lak til neglene men Depens Rough Sparkle poppy er altså blevet undtagelsen der bekræfter reglen.

Jeg mangler dog stadig Rough Sparkle Primrose (nr. 2062) og Rough Sparkle Bluebell (nr.2064) for at fuldende min samling, men har desværre ikke kunne finde dem hos drivers forhandlere.



.

Depends produkter forhandles i Matas og Bilka

3 kommentarer:

  1. super flotte negle!!
    jeg har en give away på min blog, det ville være dejligt hvis du ville kigge forbi :)
    http://every-part.blogspot.dk/2014/02/give-away-casio-jeg-har-vret-sa-heldig.html

    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Jeg kigger selvfølgelig forbi: )

      Slet
  2. Jeg har set dem du mangler nede i Kolding gågade for et par dage siden :-)

    SvarSlet

Leave a note