10 februar 2014

Previously on AMC's....The Walking Dead

Endelig mid-season præmier på The Walking Dead, en af mine absolutte ynglings serie.
Jeg er normalt ikke til sådan noget zombie halløj, men hold nu op hvor er den spændene!
Det er måske fordi der egenligt er mere fokus på de personlig konflikter karakterende står over for frem for kliche hjerne hungerende zombier.
skuespillerende gør det fantastisk og gør det let at leve sig ind i deres førelser.


Lige nu sidder jeg dog alligevel med lidt ambivalente føelser og prøve at forlæng vente tiden en smule endnu, da jeg stadig ikke har accepteret at min ynglings karakter døde i det sidste afsnit og jeg ville blive nød til at forholde mig til det lige så snart jeg trygger på play knappen og lader den velkende intro glide hen over skærmen.
MEN jeg bliver jo simpelthen bare nød til at vide hvordan de andre klare sig og så har jeg jo stadig Rick og Daryl (der kæmper om anden pladsen på listen over ynglings karakter i serien).

Tage en dyb indånding og trykker play, ønsk mig held og lykke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note