04 februar 2014

My first true love - Drengen, der ikke kunne slåes ihjel

Dagen er meste gået med at rydde op og få gjort mit lille soveværelse en smule hyggeligere, så jeg har været godt i gang med at sortere og sætte på plads.
Da jeg fandt frem til flytte kassen men bøger gik projektet dog lidt i stå, for der stod jeg igen med min første store kærlighed i mellem hænderne, Harry Potter,  der bære præg af mange års flittig genlæsning.
Og ja jeg satte mig naturligvis til at læse den forfra igen.



Det er utroligt så stor en plads denne magiske bogsamling har fået i mit hjerte, jeg elsker den til himlen og tilbage.
Det er lige meget hvor mange gange den bliver læst (og det er en del efterhånden ), så bliver der stadig grint, smilet og grædt på de samme steder.
Og jeg er stadig lige tryllebundet og forgabt i historien siden jeg som 11 årig åbnede op for den nye verden for første gang.

'' Whether you come back by page or by the big screen, 
Hogwarts will always be there to welcome you home''


I don't really know how it happend, but I'm pretty sure it all started because:
''Mr. and Mrs. Vernon Dursley of 4 Privet Drive were proud to say that they were perfectly normal, thank you very much''

1 kommentar:

  1. Åh, <3 Jeg vil også snart genlæse de fantastiske bøger. Det er ren lykkerus.

    SvarSlet

Leave a note