13 august 2013

introdag #2

Så er anden  dag også vel overstået.
Igen bestod dagen mest bare af en masse info og præsentationer og andet i den dur, dog med en enkelt undervisnings time.
Jeg havde lidt frygtet naturfag da alle der tidligere har haft læren jeg har i dette fag, har været meget lidt begejstret for ham.
Hans undervisning består vist mest i forelæsninger, hvilket de fleste tilsyneladende finder dybt kedeligt, dette er så heldigvis en undervisnings form jeg er mere end tilfreds med.
Og efter timen med ham i dag  hvor han foresatte undervisning et godt stykke ind i vores pause uden det lykkedes ham at kede mig, må jeg vist heller give ham en chance og danne mit eget indtryk af ham.

Jeg synes det er nogen lange dage jeg får mig fra 7-16 hver dag, med undtagelse af fredag, men håber jeg får vendt mig til det med tiden.

Nu tror jeg at jeg endelig vil give mig i kast med den hårfarve wonderboy har givet mig, er ret spændt på resultat da jeg normalt bruger afblegning og dette bare er en almindelig farve, håber på det bedste.


2 kommentarer:

  1. Jeg starter på torsdag og har 2 introdage der. Er mega nervøs!! :(

    Kig forbi - lige nu er der 2 giveaways kørende på bloggen. :)
    Miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Lidt nervøs skal men være :)
      Men er sikker på at du ikke har nogen grund til at være det.,

      Det gør jeg

      Slet

Leave a note