10 august 2013

True love never dies

Vil bruge dette indlæg til at lykønske de to meste inspirerende, utålelige, vidunderlig, stærke, over beskyttende og ualmindeligt irriterende mennesker i mit liv.

Mine forældre.
De har i dag været gift i 23 år og de er mit evigt bevise og påmindelse om at man kan overlev og komme i gennem selv de sværeste situationer når bare man elsker hinanden.
Guderne skal vide at de har været udsat for alverdens stor udfordringer der har sat deres forhold på prøve.
Og alligevel har de fundet en måde at overkomme det og stå sammen.

Jeg elsker jer uendeligt højt, tak for at vise mig at ægte kærlighed virkelig eksistere når man finder den rigtige at dele det med.


“Love is that condition in which the happiness of another person is essential to your own.”

1 kommentar:

  1. Åh, hvor er det sødt skrevet :))
    Tillykke med dem

    SvarSlet

Leave a note