04 august 2013

Ny giveaway?

Jeg overvejer faktisk meget at holde en ny giveawy meget snart igen.
Da jeg synes det var skønt at få lov til at glæde en heldig læser med en lille gave.
jeg har tænkt mig at gøre det lit anderledes denne gang så man kan deltage med flere loder og derved øge sine chancer.

Jeg ville derfor lige høre om der er noget bestemt I kunne tænker jer der ude?
F.eks. hårprodukter, hudpleje, gavekort OSV.

Jeg har selv overvejet nogle lækker produkter fra The body shop, men lad mig høre hvad i synes?

3 kommentarer:

  1. Jeg synes, det lyder som en god ide med noget fra Body Shop.
    Eller som du selv nævner, gavekort.
    Eller en neglelak(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg har altid haft det sådan, at jo flere ting desto bedre! Hellere flere billigere ting end enkle dyre. Så jeg vil synes det var bedst at man sammensatte en masse ting. :)

    Knus Mia
    Miaekholm.blogspot.dk
    - Kig forbi, jeg har selv en giveaway kørende :)

    SvarSlet
  3. Mange tak for jeres forslag.

    SvarSlet

Leave a note