20 august 2013

Kjoler, matematik og kærlighed.

Dejligt med en varm og regn fri dag, der gav mig muligheden til at hoppe i en af de fine nye kjoler.


Fik tidligt fri i dg da vores lærer havde glemt at han skulle have os og derfor var taget hjem.
Det ville være dumt at beklage sig over, men når nu jeg sad en time og ventede på at han skulle dukke op, var det d lidt små irriterende.

Lige nu sidder jeg hjemme hos min dejlige kæreste og venter på at han for fri om et par timer, det er længe siden vi sådan rigtigt har brugt tid sammen så det glæder jeg mig uendeligt meget til.
Måske jeg skulle tage at få kigget på min matematik aflevering inden han dukker op så jeg kan få weekenden fri.
En af de skønne piger i min klasse har arrangeret en lille hygge aften der så det må jeg heller sørge for at have mulighed for at være med til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Leave a note